Digital & Social Media

Vi orienterer os i stadig stigende grad mod sociale platforme for at finde fællesskaber, hylde eller kritisere brands og for at lade os inspirere af online meningsdannere.

Evnen til at lytte, høste indsigter og engagere sig aktivt er blevet essentielt for brands og virksomheder i en ny digital virkelighed.

MSLGROUP skaber strategiske løsninger baseret på relevante indsigter, som vi høster i din målgruppes digitale adfærd og online-samtaler. Indsigter som styrker din virksomheds evne til at præge samtaleøkonomien i dag. Indsigter som skaber værdifulde og langvarige relationer til online meningsdannere. Indsigter som udgør fundamentet for virksomhedens egne platforme og fællesskaber på sociale medier, hvor dit brands ambassadører bliver født og skal møde engagerende, værdiskabende indhold.

Vi er kanal- og disciplinneutrale. Så uanset om virksomhedens digitale kommunikation skal målrettes hjemmesiden, intra-appen, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter eller blogs tager vores rådgivning udgangspunkt i en dokumenteret ekspertise i arbejdet med strategi, community management, rådgivning og optimering af kommunikation på tværs af kanaler.

Vi er del af en integreret nordisk familie og driver SoMe-fællesskaber og kampagner på tværs af landegrænser, ligesom vi udvikler indsigter og deler erfaringer i fællesskab med vores globale netværk i mere end 26 lande.

Vores tilgang

Hos MSLGROUP er vi eksperter i relationer og samtaler: vi skaber relationer og får andre til at tale om dig. Om dine produkter. Eller din service. Bloggerne, Facebook-brugerne, journalisterne og de offentlige meningsdannere. Vi skaber kreative koncepter, engagerende kampagner og indhold til sociale medier, der får snakken til at gå. En snak der løfter dit brand i folks bevidsthed. En omtale der giver mere salg.

Mens begreber som ”influence” og ”influencers” er blevet blevet buzz words til at beskrive meningsdanneres indflydelse online, har MSLGROUP mange års erfaring med at forstå og identificere de mest indflydelsesrige interessenter, forbrugere, meningsdannere og fællesskaber – forstå mekanismerne som driver passionen, hvordan den frugtbare relation bliver til og veksle det hele til indflydelse.

Sociale medier har en naturlig berøringsflade med alle aspekter af kommunikation i dag. Det gælder medier, platforme og historier vi gør os fortjent til (earned media), dem vi ejer (owned media) såvel som dem, vi betaler for at få bredt ud (paid media). Det gælder virksomheders omdømme, specifikke produkter og services såvel som politisk kommunikation og Public Affairs.

MSLGROUP tager altid afsæt i vores ekspertise og erfaring med ’earned media’. Det gode indhold og den engagerende historie er altid vores udgangspunkt; kun sådan bliver historier værd at dele, værd at synes godt om og engagerende nok til at fortjene et klik videre i universet – også selvom vi betaler for at nå en bredere målgruppe end din egen platforms følgere.

Vi går strategisk tilværks. Både når vi analyserer data fra storstilede kampagner og i vores daglige arbejde med kundernes platforme på sociale medier. Det gør vi for konstant at optimere resultatet af indsatsen. Vi arbejder med test af content og tilpasser kontinuerligt kommunikationsindsatsen, så din virksomheds stemme hele tiden er relevant, interessant og ikke mindst målrettet den enkelte forbruger eller specifikke målgruppe.

MSLGROUP arbejder med at konvertere vores kunders kunder til permissions. En permission som dag for dag bliver mere og mere vigtig at få. Vi arbejder med loyalitetsprogrammer og segmenteret dialog-flow for at være helt tæt på kundernes kunder med relevant og involverende kommunikation.

Back to Top