Marketing Communications

Hvem vi end er, er vi alle forbrugere

Et øget krav om aktualitet kombineret med udbredelsen af ​​det sociale medielandskab har en enorm indflydelse på, hvornår kommunikation mellem virksomheder og forbrugere kan karakteriseres som vellykket. I et medielandskab, hvor snakken og dialogen er konstant, er kombinationen af forbrugerindsigt, fremsyn og kreativitet nøglen til den succesfulde PR-kampagne.
Dialogen vi indgår i med forbrugeren tager afsæt i forbrugertrends og adfærd. Vi udvikler og igangsætter den meningsfulde fortælling eller potente PR-historie, der påvirker bundlinjen positivt. Erfaringen med den gode historie, som folk rent faktisk ønsker at dele og viderefortælle, henter vi fra vores arbejde med ’fortjente medier’, mens det samtaleskabende indhold tilrettelægges uafhængig af kanal, landegrænser og medie.

MSLGROUPs ekspertiser spænder bredt: fra medie- og blogger-relationer til krisekommunikation, forbrugertrends, udvikling af kreative PR-kampagne og digitale løsninger. Vi tilrettelægger den strategiske plan for den samlede kommunikationsindsats, der skaber involvering og engagement i din målgruppe.

Vores tilgang
I en verden, hvor samtalen med forbrugerne foregår uafbrudt og når som helst, har MSLGROUP specialiseret sig i at opretholde den relevante dialog på vegne af lokale og globale brands – en altid vedkommende samtale med meningsdannere, interessenter og forbrugere. Derfor er vi ikke bundet af platform, kanal eller medie, når vi besvarer en kundeopgave.

Til alle opgaver stiller vi med det rette team af Digitale-, SoMe- og PR-eksperter – og i fællesskab skaber vi kreative kampagner og PR-indsatser, der inspirerer og fodrer dialogen. Kampagner som påvirker adfærd og leverer konkrete resultater for vores kunder. Vi fastlægger og afstemmer altid målsætningen i samarbejde med vores kunder – og uanset om resultaterne leveres i form af øget synlighed eller en forbedret brandperception, så er det langsigtede formål med indsatsen altid, at den afspejles positivt på bundlinjen.

Vi tilbyder rådgivning og eksekvering inden for

  • Kommunikationsstrategier
  • Produktlanceringer
  • Pressearbejde
  • Krisekommunikation
  • Medietræning
  • Analysebaseret PR
  • Events (blogger og medarbejderevents m.m.)
  • Ambassadørprogrammer
  • Tekstproduktion
  • Social media management
  • Apps
  • Hjemmesider
  • Mobil-, permission- og e-mail marketing
  • SEO
  • SEM
  • Digital strategi og –analyse
  • Loyalitetsprogrammer m.m.
Back to Top