MSLGROUP i Top 3 over kreative bureauer

MSLGROUP sniger sig op blandt verdens tre mest kreative PR- og kommunikationsbureauer. Det fremgår af den netop offentliggjorte Holmes Creativity Index, som Holmes Report står bag.

På det kreative indeks indtager MSLGROUP en flot tredjeplads, og rykker dermed to pladser op på listen sammenlignet med sidste års placering – denne gang kun overgået af Weber Shandwick og Ogilvy PR. Placeringen er den højeste nogensinde for MSLGROUP, siden indekset blev lanceret i 2011.

Holmes Report’s 2015 Global Creativity Index sammenstiller resultaterne fra 25 internationale prisuddelinger, som har fundet sted inden for en periode på 12 måneder. Holmes Report prioriterer resultaterne ud fra et specifikt point-system, der særligt vægter vinderne af ”Best of Show”.

MSLGROUPs succes skyldes i høj grad Always-kampagnen #LikeAGirl, som har vundet hele 37 priser på globalt plan, herunder syv Grand Prix-priser, ligesom #LikeAGirl i sommer vandt hele to løver i PR-kategorien ved Cannes Lion, herunder PR Grand Prix-statuetten.

Derudover har Asiens indsats ved Stevie Awards samt MSLGROUPs lokale præstationer i de regionale Holmes SABRE Awards i Asien, EMEA og Nordamerika også bidraget positivt til MSLGROUPs placering.

Holmes Report analyserer hvert år globale trends inden for PR og kommunikation. Holmes Report’s 2015 Global Creativity Index er det eneste indeks, som sammenligner den kreative styrke blandt PR- og kommunikationsbureauer globalt.

Kilde: Holmes Report

 

Back to Top