Nyheder

MSLGROUP i Top 3 over kreative bureauer

MSLGROUP sniger sig op blandt verdens tre mest kreative PR- og kommunikationsbureauer. Det fremgår af den netop offentliggjorte Holmes Creativity Index, som Holmes Report står bag. På det kreative indeks indtager MSLGROUP en flot tredjeplads, og rykker dermed to pladser op på listen sammenlignet med sidste års placering – denne gang kun overgået af Weber Shandwick…

Nye regler for datasikkerged

Nye krav til datasikkerhed – 7 anbefalinger fra MSLGROUP til berørte virksomheder

Efter EU-domstolens Safe Harbour-dom kommer MSLGROUP nu med syv konkrete anbefalinger til datasikkerhed til berørte virksomheder. IoT og big data-baserede services og produkter er et fokusområde for flere og flere danske virksomheder. Mange af dem er formentlig opmærksomme på sidste uges skelsættende Safe Harbour-dom ved EU-domstolen, som får direkte konsekvenser for mindst 4.000 virksomheder på…

MSLGROUP og Saatchi&Saatchi vil tættere på Millennials

MSLGROUP og søsterbureauet Saatchi&Saatchi vil tættere på den eftertragtede generation Y: den fremadstormende målgruppe af 18- til 35-årige, som adskiller sig markant fra alle tidligere generationer. De er født ind i den globale og digitale tidsalder, de er den bedst uddannede, mest berejste og købestærke generation nogensinde og de udgør allerede idag en tredjedel af såvel…

NICE-formand: Sådan skaber man et dansk prioriteringsinstitut

Debatten om stigende medicinudgifter og behovet for prioritering raser og kulminerede herhjemme, da begge statsministerkandidater i valgkampen tidligere på året var nødt til at forholde sig til problematikken. MSLGROUP havde i den anledning – og fordi en prisaftale skal forhandles på plads inden året er omme – inviteret bestyrelsesformand fra NICE, professor David Haslam, og…

Fremtidens bureau er ikke født endnu

Fremtidens bureau er ikke født endnu

Hvis bureauer skal have succes på det strategiske niveau, skal de oparbejde tillid, og det skabes ved at levere kvalitet over tid. Det er de nuværende bureauer ikke egnede til, mener Søren Berg fra MSLGROUP. Af Christian W. Larsen · CWL@MARKEDSFORING.DK

”Data in. Data Out.”

Frem mod 2017 vil de største ”Fortune 1000” virksomheders millioninvesteringer i big data stige op mod 75%. Big data er derfor i stigende grad den centrale valuta for vores nuværende informationsalder.

Y-generationen forventer, at virksomheder løser samfundets største udfordringer

Y-generationen forventer, at virksomheder løser samfundets største udfordringer

Unge forventer i stigende grad, at erhvervslivet bidrager til at løse samfundets største udfordringer. Virksomheders evne til at definere klare visioner samt udvise ansvarlighed, transparens og engagement vil få væsentligt indflydelse på, hvordan de i fremtiden skaber vækst og tiltrækker talent.

Trends for 2015 – People’s Insights

Trends for 2015 – People's Insights

Back to Top